V prvi generaciji je twingo osvojil srca vseh, ki so z majhno zunanjostjo želeli tudi prostorno in nadvse praktično notranjost. Prvi twingo je bil prvi mali enoprostorec!
A konkurenca ni obmirovala, hitro je ponudila svoje praktične malčke in to celo z dvema paroma bočnih vrat. Drugi twingo se je zato skril v vse bogatejši ponudbi avtomobilov najmanjšega razreda, pomagale niso niti šminkerske nalepke, s katerimi so si kupci lahko svojega twinga naredili bolj unikatnega.
Obračanje praktično na mestu
Twingo zdaj spet napada - tokrat z izjemno okretnostjo! Nevošljivci bodo verjetno našli cesto, kjer twingo brez manevriranja ne bo mogel polkrožno obrniti, toda obračalni krog s komaj 4,3 metra polmera omogoča tako enostavno šviganje po mestnih ulicah, da vožnja resnično ponudi neko novo izkušnjo! Obračanje praktično na mestu ob tem zahteva veliko dela z volanom, zato pa nekatere različice ponujajo sistem, ki spreminja prestavno razmerje volanskega mehanizma, da je za isti obrat koles volan potrebno manj zavrteti.
Prtljažnik sploh ni majhen
Twingovo okretnost je omogočila zasnova z motorjem in pogonom v zadku. Kot v fičku. In v smartu, tistem prejšnjem, pa tudi v novem, s katerim si twingo tudi deli vso tehniko in novomeške proizvodne trakove.
Zaradi motorja v zadku bo marsikdo prtljago želel pospraviti pod prednji pokrov. A ni tako, v nosu ni pravzaprav ničesar, samo rezervoar za tekočino za čiščenje stekel. Ne, tako kot motor je tudi prtljažnik v zadnjem delu twinga. Ta odločitev sicer od voznika zahteva davek v izredno visoki nakladalni višini, a sam prtljažnik sploh ni tako majhen. Je bolj plitek, a to kompenzira z dolžino. Povečljiv je po polovici, in čeprav s podrtimi sedeži ne deluje tako prostoren kot prvi twingo, po zaslugi poklopnega naslonjala sovoznikovega sedeža vendarle omogoča prevoz več kot dva metra dolgih predmetov.
Trivaljnik s turbino ali brez nje
Kot smo pri tovrstnih malčkih navajeni, tudi twinga poganja bencinski trivaljnik. Na voljo je z ali pa brez turbinskega polnilnika - mi smo preizkusili varianto brez turbine in ocenjujemo, da bi nam zaradi twingove strogo mestne namembnosti kar zadostovala.
Renault twingo SCe70 | |
Avtomobilski razred | Nižji spodnji razred |
Dolžina | 3595 mm |
Medosna razdalja | 2492 mm |
Višina | 1554 mm |
Masa | 864 kg |
Prtljažnik | 219 l |
Motor: | 3-valjni bencinski |
Prostornina: | 999 cm3 |
Najvišja moč: | 52 kW pri 6000 vrt/min |
Največji navor: | 91 Nm pri 2850 vrt/min |
Menjalnik: | 5-stopenjski ročni |
Emisije CO2: | 105 g/km |
Testna poraba: | 5,4 l/100 km |
Cena vstopne različice s preizkušenim motorjem: | 8.890 EUR |
Cena s priporočeno opremo: | 12.290 EUR (+ samodejna klimatska naprava, bluetooth, tempomat … ) |
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto | 266 EUR / mesec |
Serijska garancija: | 2 leti |
Ocena Euro NCAP | 4 zvezdice |
E-call | ni na voljo |
Nadzor tlaka v pnevmatikah | opcijsko |
Sistem ohranjanja na voznem pasu | opcijsko |
Opozorilnik na vozila v mrtvem kotu | ni na voljo |
Samodejno zaviranje v sili | ni na voljo |
Opozorilnik na nevarnost naleta | ni na voljo |
Sistem za zaznavanje utrujenosti | ni na voljo |
Pomoč pri speljevanju v klanec | serijsko |
Aktivni tempomat | ni na voljo |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje