Ko ga zaženeš, ne čutiš ničesar, vklopi se le električni motor. In tudi, ko manevriraš po parkirišču, je hibridni nissan juke popolnoma električen. In tudi prva in vzvratna prestava sta pri tem avtomobilu rezervirani za električni pogon. Bencinski motor se pri hibridnem juku vključi šele z drugo prestavo.
Od druge prestave naprej, pa je prestav cel kup, več kot deset. Vozilo ima Renaultov menjalnik, ki je zasnovan z idejami inženirjev F1. Gre za menjalnik s kombinacijo štirih klasičnih zobniških kombinacij z dvema elektromotorjema. Avtomobilski računalnik nato ugotovi, katero prestavno razmerje je v posamezni situaciji optimalno. Optimalna prestava v primeru hibridnega juka pomeni najvarčnejša prestava.
Vsaj polovico časa na elektriko
To pa pomeni, da hibrid na 100 kilometrov v praksi v povprečju porabi okoli pet litrov bencina. Da to dosežemo, ga moramo voziti varčno, ne dinamično. Pri dinamični vožnji je ta avtomobil glasen, ko pospešujemo. Če ga boste vozili nežno, pa bo pri mestni vožnji delež električno prevoženih kilometrov visok. Po tovarniških podatkih do 80 odstotkov, v praksi pa vsaj 50 odstotkov.
Uvedba hibridnega pogona je botrovala tudi manjšim spremembam v kabini in prtljažnem prostoru, ki je manjši za 68 litrov, saj je pod njim vgrajena hibridna baterija.
Več o tem zanimivem avtomobilu izveste ob ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje