Renault trenutno clia, ki predstavlja najbolje prodajani model te znamke, proizvaja v francoskem Flinsu, v Bursi v Turčiji ter v Novem mestu. V prihodnje pa bo kar 94 odstotkov cliov nastajalo v Bursi ter v Novem mestu in le šest odstotkov v Flinsu.
Kot poroča Automotiven News Europe bo vodilno vlogo prevzela tovarna v Bursi, ki ji bo sledil Revoz, medtem ko bo francoska tovarna dopolnjevala ponudbo v obdobjih, ko prvi dve ne bosta mogli zadostiti povpraševanju.
Namesto clia električni modeli
Renault je načrtoval selitev proizvodnje clia že leta 2010, čemur se je zoperstavila Francija, ki je tudi največji lastnik tega avtomobilskega proizvajalca. Pri Renaultu so s to potezo želeli pospešiti prodajo clia na trgih v razvoju ter obenem zmanjšati proizvodne stroške. Tokrat pa bodo proizvodnjo clia v Franciji nadomestili z večjo proizvodnjo električnih modelov.
Lani so v Flinsu proizvedli 15 odstotkov vseh cliov, tam pa proizvajajo tudi električni model zoe in načrtujejo tudi proizvodnjo novega električnega modela. S tem bo zmanjšanje proizvodnje clia bolj sprejemljivo za sindikate in državo.
Od leta 1990 je Renault prodal 15 milijonov primerkov clia, ki je bil lani drugi najbolje prodajani model v Evropi za Volkswagnovim golfom. Za novo generacijo Francozi napovedujejo bolj umirjen oblikovalski pristop pri zunanjosti avtomobila ter večje spremembe v notranjosti za vpeljavo tehnologije za povezljivost in avtonomno vožnjo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje