6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik vozniku C4 nudi užitek v vožnji zaradi različnih možnosti pri načinu spreminjanja prestavnih razmerij (z obvolanskimi ročicami, s sekvenčno prestavno ročico ali samodejnim načinom) in ukinitve pedala sklopke. Foto: Citroen
6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik vozniku C4 nudi užitek v vožnji zaradi različnih možnosti pri načinu spreminjanja prestavnih razmerij (z obvolanskimi ročicami, s sekvenčno prestavno ročico ali samodejnim načinom) in ukinitve pedala sklopke. Foto: Citroen
Citroen C4
Novi menjalnik se neprenehoma prilagaja vedenju voznika in popestri občutke v športnem načinu vožnje, ki daje prednost hitremu prestavljanju. Zagotavlja tudi brezskrbnost in udobje pri vožnji s pomočjo pri speljevanju v hrib in z lahkoto uporabo pedala za plin pri manevriranju, predvsem pri vzvratni vožnji. Foto: Citroen

V kombinaciji z dizelskim motorjem HDi 110 FAP zmanjša porabo goriva, prispeva k udobju vozila C4 in zvišuje stopnjo ugodja vožnje v tem razredu vozil.

Njegova združitev z vozilom citroën C4 poudarja nov videz limuzine in kupeja, ki sta se že hitro uveljavila na trgu v srednjem cenovnem razredu s ponudbo inovativne dodatne opreme glede varnosti, uporabnosti in udobja v potniškem prostoru. Od uvedbe na tržišče oktobra 2004 je bilo že prodanih več kot 350.000 vozil C4.

Varčnost in brezhiben odziv
Njegova značilnost je avtomatizacija spreminjanja prestavnih razmerij in sklopke, ki omogoča zmanjšano porabo goriva za od 3 do 5 % v primerjavi z ročnim menjalnikom. Prisotnost 6-prestavnega razmerja poudarja njegovo varčnost. C4 HDi 110 FAP BMP 6 je opremljen s posebno varčnim motorjem, ki se odlikuje s porabo 4,5 l/100 km pri kombinirani vožnji in 120 g/km emisij CO2.

Posebno prijeten za uporabo se 6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik brezhibno odziva na voznikove zahteve. Hidravlično upravljanje dejansko prispeva k tekočim in prožnim prehodom prestavnih razmerij, pri tem zagotavlja veliko sposobnost odziva, kar nudi optimalno udobje pri uporabi.

Obogatena ponudba menjalnikov
6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik je torej učinkovita alternativa klasičnim ročnim in avtomatskim menjalnikom za užitek pri vožnji in porabo goriva.

Novi menjalnik bo obogatil ponudbo že obstoječih robotiziranih ročnih menjalnikov v izboru vozil citroën, ki so na voljo pri bencinskih in dizelskih motorjih vozil C1, C2, C3 in C3 pluriel. 130.000 teh trdnih vozil, opremljenih s 5-stopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom SensoDrive, je že bilo prodanih od začetka prodaje leta 2002.