Štirisedežni malček je prvič na cesto zapeljal lani junija. Foto: Citroën
Štirisedežni malček je prvič na cesto zapeljal lani junija. Foto: Citroën
Citroën berlingo
Berlingo je eno najpriljubljenejših Citroënovih vozil. Foto: Citroën
Citroën C6
Predstavnik visokega cenovnega razreda bo letos zapeljal tudi na naše ceste. Foto: Citroën
Citroen C4 WRC
Francozi so se spet izkazali na svetovnem prvenstvu v reliju, kjer so ohranili status najmočnejše znamke. Foto: Citroën

Z 1.395.000 prodanimi vozili na svetovnem trgu je Citroën v letu 2005 dosegel rekord.

Največji kos pogače za podjetje prav gotovo pomeni evropski trg. Citroën je v osemnajstih državah stare celine, slabih tržnih razmerah in ostri bitki med konkurenčnimi znamkami ohranil svoj položaj in z 1.101.300 registriranimi vozili dosegel 1,3-odstotno rast na trgu osebnih in lahkih gospodarskih vozil.

Tržni delež se je s 6,6 % leta 2004 povečal na 6,7 % leta 2005. Prodaja Citroënovih osebnih vozil se je povečala za 1,1 %, medtem ko je ta trg imel 0,2-odstotni upad. Citroënov tržni delež se je s 6,1 % leta 2004 povečal na 6,2 % leta 2005. Na evropskem trgu lahkih gospodarskih vozil, ki je zaznal 3-odstotno rast, je znamka za 2 % izboljšala prodajne dosežke.

Uspehi povsod po svetu
V Sloveniji, kjer je trg osebnih in lahkih gospodarskih vozil glede na leto 2004 zaznal 4-odstotni upad, so dosežki znamke Citroën slabši za 2 %. Tržni delež se je z 8,9 % leta 2004 kljub temu povečal na 9,1 % leta 2005. Citroën se je na trgu osebnih vozil uvrstil na četrto mesto, na trgu lahkih gospodarskih vozil pa na drugega.

V drugih državah so se prodajni rezultati znamke Citroën z 244.000 prodanimi vozili leta 2005 izboljšali za 26 % v primerjavi z letom 2004.


Katera vozila so zaznamovala leto 2005?
Pri Citroënu je leto 2005 zaznamovala svetovna premiera modela C6, novega predstavnika visokega cenovnega razreda, ki bo letos zapeljal tudi na slovenske ceste. Junija je stekla tudi prodaja kompaktnega štirisedežnega malčka C1, ki je bil predstavljen v Ženevi.

Ob uspehu razreda kompaktnih vozil so pri podjetu nadaljevali razvoj. Trgu je bilo predstavljeno vozilo C3 z dizelskim motorjem HDi 110 s filtrom sajastih delcev.

Vozilo C4 je doživelo prodajni uspeh v večini držav. Tako je bil v zahodni Evropi s prodajo več kot 200.000 vozil C4 dosežen 1,3-odstotni tržni delež.

Zmaga tudi v reliju
Lansko leto so pri Citroënu ovekovečili še z izjemnim uspehom v svetovnem prvenstvu v reliju. Že tretje leto zapored so na svetovnem prvenstvu v reliju osvojili naslov v kategoriji "konstruktorji" in drugo leto zapored v kategoriji "vozniki" s Sébastienom Loebom in kopilotom Danielom Eleno.

V mladinskem svetovnem prvenstvu WRC je posadka Dani Sordo in Marc Marti z dirkalnikom C2 Super 1600 osvojila naslov svetovnega prvaka.