Srebrne puščice so se imenovali nemški dirkalniki znamke Auto Union, ki je bila v praksi je združba štirih največjih nemških avtomobilskih tovarn (Audi, DKW, Horch in Wanderer), ustanovljena leta 1932 v Zwickauu med veliko gospodarsko krizo. Združba se je že od svojega začetka udeleževala različnih dirk in pri tem dosegala velike uspehe, razvila pa se je v današnji Audi.
Na progi Avus Avto Unionu sicer ni uspelo zmagati, kot tudi ne Mercedes Benzu, s katerim sta do izbruha 2. svetovne vojne leta 1939 kraljevala na mednarodnih dirkališčih po svetu. Danes si je težko predstavljati, vendar pa so v tistem času dosegali dirkalniki tudi hitrosti do 380 km/h.
Dirkalniki s štirimi krogi na karoseriji so na berlinskem dirkališču Avus prvič nastopili 27. maja 1934, in sicer z vozniki Hansom Stuckom, Augustom Mombergerjem in Hermannom, princem Leiningenskim. Za dirkalnike je bila značilna srebrna barva laka, še bolj pa namestitev motorja za voznikom.
Prste je imel vmes Porsche
Duhovni oče Auto Unionovih dirkalnikov je bil Ferdinand Porsche. Pod njegovim budnim očesom so jih od marca 1933 izdelovali in preizkušali v dirkalnem oddelku, ki so ga priključili Horchovi tovarni v Zwickauu. Pogoj za končni prevzem dirkalnika je bila minimalna moč 250 KM pri 4.500 vrt./min. To potrditev je priskrbel Hans Stuck s svetovnim rekordom na Avusu marca 1934.
Auto Union je med letoma 1934 in 1939 sodeloval na 61 krožnih dirkah, od tega jih je bilo 30 za veliko nagrado. Na 24 dirkah je zmagal, poleg tega je osvojil še 23 drugih in 17 tretjih mest. V letih 1934, 1936 in 1938 je na nemškem prvenstvu v cestni vožnji vedno zmagal voznik znamke Auto Union.
J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje