Karavanu so namreč v motorni prostor vgradili 4,0-litrski osemvaljnik V8 TFSI, ki zmore med 5.700 in 6.700 vrtljaji 412 kilovatov (560 KM) moči ter med 1.750 in 5.500 vrtljaji dosega navor 700 Nm. Superšportni karavan tako od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 3,9 sekunde, najvišja hitrost, ki jo serijska elektronska blokada še dovoljuje, pa je 250 kilometrov na uro. Motor seveda zmore še precej več in zato ponujajo tudi dva dodatna paketa oziroma nastavitve, prilagojene hitrostim do 280 oziroma 305 kilometrov na uro.
Kljub motornim presežkom pa so novincu namenili še nekaj varčevalnih dodatkov, saj ima vgrajen sistem start-stop za zaustavljanje motorja med mirovanjem vozila pred semaforji ali v gneči, zaustaviti pa je mogoče tudi delovanje posameznih valjev. Sistem COD (cylinder on demand) odklopi 2., 3., 5. in 8. valj, če ni potrebe po dodatni moči. Športnika je tako mogoče voziti tudi kot štirivaljnika, povprečje porabe pa naj bi bilo 9,8 litra na sto kilometrov.
Glede na zmogljiv pogonski agregat so temu prilagojeni tudi vsi drugi vozni sklopi in sistemi. Športno uglašeno podvozje je samoumevno, prav tako zmogljivejši zavorni sistem, novost je serijsko zračno vzmetenje, kot opcijo ponujajo tudi izrazitejšo športno podvozje z dinamičnim nadzorom oziroma prilagajanjem delovanja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje