Medtem ko na trgih v Zahodni Evropi povpraševanje po klasičnih triprostorskih limuzinah že dolgo upada, je na Vzhodu zanimanje še vedno veliko. Številni izdelovalci avtomobilov zato na te trge pošiljajo posebne različice svojih uveljavljenih modelov.
Polo v limuzinski izvedbi, ki ga bodo izdelovali v ruski tovarni v Kalugi, je po besedah izdelovalca tehnološko in vsebinsko prilagojen potrebam ruskega trga. Kot najmanjši in cenovno najlažje dostopen dopolnjuje ponudbo večjih in uspešnih modelov passat in jetta; za vstopni model bo namreč treba odšteti le nekaj več kot 10 tisoč evrov.
Ruskim kupcem dostopno ceno zagotavljajo tako proizvodnja v domači tovarni 190 kilometrov jugozahodno od Moskve kot tudi prilagojena oprema. Na povsem novi proizvodni liniji Volkswagnove tovarne v Kalugi bodo v pola vgrajevali 1,6-litrski bencinski motor z največjo močjo 77 kilovatov (105 KM) v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Kot poudarjajo predstavniki Volkswagna, bodo prvič v tem razredu na ruskem trgu ponudili tudi šeststopenjski samodejni menjalnik.
Še posebej so ob predstavitvi izpostavili, da so limuzino med razvojem dodatno preizkusili v posebnih ruskih podnebnih in cestnih razmerah. Avtomobil so izpostavili hudemu mrazu, uporabi na cestah, ki si tega imena skorajda ne zaslužijo, motorju so dolivali bencin vprašljive kakovosti itd. Posamezni sklopi avtomobila so boljše zaščiteni pred rjo, pri barvanju pa so uporabili bolj obstojne barve.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje