Bili smo v družbi voznikov z izjemno pomembnimi sopotniki, reševalnimi psi. Naredili smo hibrid med testom in treningom. Testirali smo jeepa wranglerja, tokrat prvič v zgodovini s priključno hibridno tehnologijo, hkrati pa je bil to preizkus vozniških tehnik, kako priti na cilj čim hitreje, hkrati pa varno, udobno na način, da bodo reševalni psi lahko takoj začeli svoje delo.
Tokratni test smo pripravili skupaj s specialistom za terensko vožnjo Jenezom Maroltom. Še enkrat smo ugotovili, da je zgolj zanašanje na predvidevanje pogoj za napačne odločitve. Enota reševalnih psov pogrešane osebe pogosto išče na zelo širokem območju 360 stopinj od izhodišča, kjer so pogrešano osebo nazadnje videli. Pogosto tudi na težko dostopnih terenih, zato je obvladanje terenske vožnje pomembno, saj morajo s psi pomočniki priti čim bližje idealnemu izhodišču za iskanje.
Izbira pnevmatik zelo pomembna
Na težje dostopnih kolovozih je oprijem pnevmatik povsem drugačen kot na asfaltu. Marolt pravi: "Kako daleč bomo prišli v blatu, je veliko odvisno že od oznake na terenskih pnevmatikah. Ene so bolj primerne za blato, druge za asfalt." Dodaja še, da je ogromno voznikov 4x4 vozil prepričanih, da njihovo vozilo ne potrebuje dobrih gum, saj je že štirikolesni pogon dovolj zmogljiv. Ni tako. To je velik problem, še posebej, ko se je treba ustaviti.
Kot že večkrat do zdaj smo načeli tudi debato, ali so terenska vozila z višjim odmikom od tal bolj varna od klasičnih kombilimuzin in karavanov? "Športna terenska vozila, ki imajo višje težišče, nam lahko dajo lažen občutek varnosti, dejansko pa so bolj nevarna. Pri nekem trku se dejansko bolj pogosto prevrnejo," pravi Marolt.
V video prispevku pa smo bolj podrobno prikazali naše pomočnike na testu, njihovo delo in štirinožne reševalce. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje