Različica outdoorsman z opremljenostjo ustreza potrebam 62 odstotkov ameriških kupcev poltovornjakov. Foto: RAM
Različica outdoorsman z opremljenostjo ustreza potrebam 62 odstotkov ameriških kupcev poltovornjakov. Foto: RAM

Izdelovalec poudarja, da je RAM outdoorsman ukrojen po potrebah lovcev, ribičev, ljubiteljev kampiranja v divjini in vseh, ki morajo k vozilu pripeti še prikolico s čolnom ali čim podobnim. V primerjavi s standardno izvedbo ima outdoorsman serijsko vlečno kljuko z vsemi ustreznimi priklopi za vleko manjših in velikih prikolic, prilagojene ključne mehanske sklope, ki so bolj obremenjeni zaradi vleke, nameščeno dodatno notranjo in zunanjo osvetlitev, terenske gume in nekaj dodatkov na zunanjosti za robustnejši videz in zaščito karoserije. Ključni dodatek za vse ribiče in lovce pa je poseben zaboj v tovornem delu, kamor lahko varno shranijo ribiško ali lovsko opremo.

Outdoorsman je na voljo s štirimi različnimi kabinami, prednjim ali štirikolesnim pogonom in tremi izvedbami glede na nosilnost. Za najcenejšega morajo Američani odšteti 28.350 dolarjev.

Kupcev brez dvoma ne bo manjkalo, saj so poltovornjaki na ameriškem trgu še vedno skoraj tako iskani kot osebni avtomobili. Letos so v prvih sedmih mesecih namreč prodali 3,41 milijona osebnih avtomobilov in 3,24 milijona poltovornjakov.

Pri RAM-u so naredili tudi raziskavo med dozdajšnjimi lastniki poltovornjakov o njihovih poklicnih ali prostočasnih dejavnostih, ki je pokazala, da se jih kar 62 odstotkov ukvarja z vsaj eno izmed ciljnih dejavnosti outdoorsmana, nekateri pa kar z več. Med lastniki RAM-ov je namreč 47 odstotkov lovcev, 57 odstotkov sladkovodnih ribičev, 33 odstotkov jih lovi morske ribe, 37 jih vleče prikolice.