Nova najzmogljivejša trojka sportback je dobila enak motor, kot ga imata limuzinski RS3 in TT RS. Gre za 2,5-litrski turbobencinski petvaljnik, ki je 26 kilogramov lažji in zmore 25 kilovatov (34 KM) več kot pri predhodniku, kar pomeni, da razvije okroglih 400 »konjev (294 kW). Povezan je z dvosklopčnim sedemstopenjskim menjalnikom in prenaša moč na vsa štiri kolesa prek pogona quattro.
Do 280 km/h
To mu zagotavlja pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,1 sekunde (0,2 sekunde hitreje kot pri predhodniku) ter elektronsko omejeno končno hitrost 250 kilometrov, ki pa jo lahko v Ingolstadtu po naročilu povečajo še za 30 kilometrov na uro. Ob tem uradni podatki pravijo, da poraba goriva v mešanem ciklu znaša 8,3 litra na 100 kilometrov, izpusti CO2 pa 189 gramov na kilometer.
S športnimi merilniki
Če odmislimo odbijač z večjimi odprtinami za dovod zraka spredaj, zadnji odbijač z usmerjevalnikom zraka in dvema ovalnima izpušnima cevema ter posebna platišča, prenovljeni RS povzema zunanjo obliko prenovljenega A3. Spredaj tako ponuja LED-matrične žaromete, zadaj pa prinaša novo grafiko luči. V notranjosti velja omeniti digitalno instrumentno ploščo Audi Virtual Cockpit s posebnim RS prikazom z izpostavljenim merilnikom vrtljajev, prenovljen pa je tudi informacijsko zabavni sklop.
Za varnost bosta poleg znanih pripomočkov skrbela nov sistem za samodejno zaviranje v sili in sistem za opozarjanje na prečni promet pri vzvratni vožnji.
Novi RS3 sportback bo v živo prvič na ogled marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Naročila bodo začeli sprejemati že aprila, prvi kupci pa bodo svoje avtomobile prejeli avgusta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje