Alhambra nikakor ni neznanka na trgu, saj se je njena prednica prvič predstavila že leta 1996. V primerjavi s predhodnico je v dolžino zrasla za 22 centimetrov, na skupno 485 cm, kar se najbolj pozna pri prostornosti potniške kabine oziroma velikosti prtljažnega prostora. V potniški kabini je zdaj dovolj prostora za do sedem potnikov, sedeže je mogoče zložiti v dno, vstop v kabino je lažji zaradi drsnih bočnih vrat. Ponudba pogonskih agregatov trenutno obsega dva bencinska motorja TSI, 1,4-litrski zmore 110 kW (150 KM) moči, 2,0-litrski 147 kW (200 KM) in dva dizelska motorja TDI, oba sta 2,0-litrska; šibkejši s 103 kW (140 KM) in močnejši 125 kW (170 KM). Pri šibkejšem bencinskem in obeh dizelskih je mogoče izbrati tudi samodejni menjalnik DSG.
Za vstopni model s šibkejšim bencinskim motorjem in prvo ravnjo opreme je v Sloveniji treba odšteti 24.790 evrov.
Glede na svoje lastnosti se alhambra brez težav dobro znajde tako v družinski kot poslovni vlogi, različnim vlogam pa se lahko prilagodi tudi s pestro ponudbo serijske in dodatne opreme, med katero je veliko tehnološko naprednih novosti, kot so sistem stop-start, zmogljiv navigacijski sistem, parkirna asistenca s krmilno avtomatiko, samodejno zasenčevanje žarometov …
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje