Tudi prodajni adut, kot je s 15 milijoni prodanih primerkov od leta 1973 dalje passat, mora iz generacije v generacijo rasti, da znova prepriča stare in privabi nove kupce. Pri Volkswagnu so konstruktorji v embalažo, prej primerljivo s phaetonom kot starim passatom, vgradili obilo nove tehnologije. Poleg izdatne serijske opreme bo na seznamih tudi veliko bolj ali manj uporabnih igračk, kot so na primer pomoč pri parkiranju, samodejno zaviranje pri hitrostih, nižjih od 30 km/h, zaznavanje utrujenosti voznika, odpiranje prtljažnika z gibom noge, samodejno zasenčenje snopa žarometov, zaznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti, aktivni tempomat …
Kupcem pa bodo ponudili tudi pestro izbiro pogonskih agregatov, ki jih odlikujeta nižja poraba goriva in manj izpustov ogljikovega dioksida. Ob začetku prodaje v mesecu decembru bo na voljo šest različnih motorjev.
V začetni ponudbi bodo trije bencinski motorji TSI in trije dizelski TDI. Lestvico bencinskih bo začel 1,4-litrski z največjo močjo 90 kilovatov (122 KM), sledila bosta še 1,8-litrski z največjo močjo 118 kilovatov (160 KM)in 2,0-litrski z največjo močjo 155 kilovatov (210 KM). Pri dizelskih pa se bo ponudba začela z 1,6-litrskim z največjo močjo 77 kilovatov (105 KM), sledila pa bosta še 2,0-litrski z največjo močjo 103 kilovatov (140 KM) in 2,0-litrski z največjo močjo 125 kilovatov (170 KM). Zadnja dva bosta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom 4motion.
Cene na slovenskem trgu zaenkrat uradno še niso znane, neuradno pa naj bi bile blizu cenam modelov prejšnje generacije brez akcijskih popustov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje