Še pred uradno predstavitvijo na oktobrskem avtosalonu v Parizu so se pojavile fotografije že šeste generacije volkswagna golfa, ki je bil doslej prodan v 26 milijonih primerkih.
A vendar, golf "šestka" ni doživel nobenih drastičnih sprememb, vsaj kar se zunanjosti tiče ne. Preprostost in enostavnost sta bili namreč vodilo italijanskega oblikovalca Da Silve, ki dejal, da sta bili navdih za novega golfa predvsem prva in četrta generacija. Po fotografijah sodeč, tako sprednji kot zadnji del golfa VI očitno sledita oblikovalskim smernicam, ki smo jim bili priča v zadnjih letih.
Nekaj več sprememb je bila deležna potniška kabina, v kateri bo najbolj v oči padla nova, tj. bela barva merilnikov. Notranjost oziroma notranje elemente pa odlikujejo predvsem mehkejši in kakovostnejši materiali.
Pod pokrovom se pripravlja nekaj presenečenj
Novosti bo golf nove generacije ponujal tudi pod pokrovom. Vsi dizelski motorji bodo imeli tehnologijo skupnega voda (Common-Rail), na voljo pa bodo v štirih različicah. 1,6-litrski motor TDI bo na voljo v 67- in 82-kilovatni izvedbi, 2,0-litrski dizel pa bo ponujen v 105- in 127-kilovatni izvedbi.
Kar se tiče bencinskih motorjev, bodo v začetku na voljo štiri različice, dve 1,4-litrski in dve 1,6-litrski, za športne navdušence pa bo (kot po navadi) na voljo model GTI z 179 kW (240 KM). Različica VR6 bo odslej lahko naslavljana kot legendarna, saj jo bo pri šesti generaciji nadomestila različica 2.0 FSI z močjo 203 kilovatov (272 KM).
Konec naslednjega leta naj bi pri VW-ju ponudili še t. i. "downsize" motorje (1,2-litrski bencinski in dizelski motor), zatem pa še različico BlueMotion z 1,6-litrskim dizelskim motorjem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje