Japonski malček suzuki alto je bil edini avtomobil, ki na varnostnih testiranjih EuroNCAP ni dobil petih zvezdic. Foto: Euro NCAP
Japonski malček suzuki alto je bil edini avtomobil, ki na varnostnih testiranjih EuroNCAP ni dobil petih zvezdic. Foto: Euro NCAP

Vsi avtomobili razen zadnjega so dobili najvišjo mogočo oceno, torej pet zvezdic, suzukijev malček pa si je prislužil le tri.

Suzuki Alto se je dobro odrezal le pri zaščiti odraslih potnikov ter otrok, zelo slabo pa v novi kategoriji "safety assist", ki ocenjuje varnostne pripomočke oziroma sisteme za izboljšanje varnosti vozila, in pri zaščiti pešcev.

Predvsem v tej, pa tudi v ostalih katregorijah, sta sicer blestela honda jazz in hyundai i20, kar je po besedah vodje EuroNCAP-a Michiela van Ratingena odličen pokazatelj, da velikost in teža avtomobila nista zagotovilo za večjo varnost.

V kategoriji varnosti potnikov in otrok se je med šestimi testiranimi avti najbolje odrezal audi Q5, ki je bil tudi edini predstavnik višjega razreda. V kategoriji varnostnih pripomočkov pa je bil daleč najbolje ocenjen peugeotov model 3008.

J. S.