Enoprostorec je v primerjavi s predhodnikom daljši za 22 centimetrov, kar skupno znaša 485 centimetrov dolžine. V enem izmed največjih enoprostorcev na trgu je tako dovolj prostora za vgradnjo do sedem sedežev. Pet jih sodi v serijsko opremo, različica s šestimi ali sedmimi je stvar odločitve kupca. Med praktične novosti pri novincu sodijo tudi druga bočna drsna vrata in veliko asistenčnih elektronskih sistemov, od navigacije do samodejnega parkiranja druge generacije. Nova pa je tudi ponudba pogonskih agregatov. Ob začetku prodaje je na voljo en bencinski in dva dizelska motorja. Prvi je 1,4-litrski TSI z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM), druga dva pa 2,0-litrska TDI s 103 kW (140 KM) in 125 kW (170 KM).
Za vstopni model z bencinskim motorjem, ročnim menjalnikom in prvo ravnjo opreme trendline je treba na slovenskem trgu odšteti 24.932 evrov.
V ponudbi opreme so sicer trije osnovni paketi, ki jih je mogoče še naknadno dopolniti. Na ceniku serijskih različic pa je trenutno najdražji sharan, ki ga poganja zmogljiv motor TDI z največjo močjo 125 kilovatov (170 KM). V kombinaciji s šeststopenjskim menjalnikom DSG in najvišjo ravnjo opreme highline je treba zanj odšteti 33.873 evrov.
Besedilo: M. Kr.
Foto: M. Kr.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje