Zdi se, da bodo električni avtomobili posodobitve skozi njihov življenjski cikel doletele večkrat, kot je bilo to v navadi pri klasično gnanih avtomobilih. Lep primer je škoda enyaq, ki so jo po samo treh letih proizvodnje že doletele prve spremembe oziroma izboljšave. A spet v nasprotju z doslej znano prakso, bodo te na prvi pogled praktično nevidne.
Produktni predstavnik za enyaq in E-mobilnost pri znamki Škoda Jirží Brynda je za Avtomobilnost povedal: "Novo modelno leto prinaša močnejši in učinkovitejši električni pogon na zadnji osi za vse različice s 77-kilovatno baterijo. Enyaq RS tako razvije tudi 250 kW moči, različici 85 in 85x pa do 210 kW."
Po zaslugi novega električnega motorja, ki smo ga že preskusili v volkswagnu ID.7, je enyaq tudi bistveno hitrejši. Z najvišjo hitrostjo 180 km/h sta različici 85 in 85x po novem enako hitri kot različice RS, pri čemer z mesta do 100 km/h pospešita skoraj dve sekundi hitreje. Pri različici RS ostaja največja hitrost nespremenjena, je pa pospešek do 100 km/h še sekundo krajši in je zdaj 5,5 sekunde. Ob koristnih, a nevidnih izboljšavah novi enyaq vendarle prinaša tudi novosti, ki jih lahko opazimo s prostim očesom.
"Novost je tudi nova programska oprema avtomobila. Tudi nadgrajeni vmesnik je prijetnejši za uporabo. Zaradi nove zasnove je tudi bolj intuitiven. Prvič predstavljamo vrhunsko opremljeno in oblikovano različico Laurin & Klement," nam je razložil Brynda.
Škoda še ne stavi vsega na elektriko
Najelegantnejša linija opreme z ekskluzivnimi dodatki, ki serijsko opremo naredi še bolj bogato, je sicer v Škodinih avtomobilih precej zaželena. O tem navsezadnje pričajo tudi prodajne številke.
Čeprav so pri Škodi odlične prodajne rezultate kronali z izjemnim dosežkom, ko je enyaq postal v Nemčiji najbolje prodajan električni avtomobil, pa ostajajo realni in na trdnih tleh. Čehi se zavedajo, da je evropska prihodnost resda električna, a ne nujno že danes. Zato so na težave nekaterih evropskih držav s prehodom na električna vozila dobro pripravljeni.
Član uprave Škoda Auto, odgovoren za prodajo in marketing, Martin Jahn, pravi: "Naša strategija je bila vedno ponuditi obe vrsti avtomobilov, z notranjim zgorevanjem in električne. Ponudbo električnih modelov razširjamo. Vsako leto predstavimo novega. V skladu s strategijo izdelujemo motorje z notranjim izgorevanjem. Vedno želimo ustreči kupcem. Do konca desetletja bosta v naši ponudbi obe vrsti pogonskih sklopov. Izbiral bo kupec."
Več v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje