Škoda Auto v okviru strategije Next Level – Škoda strategy 2030 predstavlja svojo novo grafično podobo.
V ospredju so nov oblikovalski slog, nov logotip in obsežna posodobitev celostne grafične podobe. Češki proizvajalec avtomobilov poleg tega pospešuje in razširja svojo e-ofenzivo: že do leta 2026 bo družba na trg poslala tri nove izključno električne modele, sledili pa jim bodo še drugi modeli.
Na dogodku je bil predstavljen tudi koncept vision 7S, ki napoveduje konkreten vpogled v enega od teh modelov, in sicer sedemsedežnega električnega športnega terenca.
Pospešek e-mobilnosti
Vision 7S prikazuje nov oblikovalski slog, s katerim vabi kupce večje kupne moči in številne 'simply clever' rešitve. Značilni elementi so nov sprednji del vozila s podobo 'Tech-Deck' in trajnostni materiali v notranjosti vozila. V kabini je široka armaturno plošča, ki sega od vrat do vrat in tako poudarja širino notranjosti. Pred njo je nameščen velik, prostostoječ zaslon na dotik, ki je prvič v zgodovini Škodinih vozil nameščen navpično.
Konceptna študija sicer temelji na modularni platformi za električna vozila (MEB) iz koncerna Volkswagen in je opremljena z baterijo z zmogljivostjo 89 kWh. Z njo je mogoče doseči največji doseg, tj. več kot 600 kilometrov (po kriterijih WLTP).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje