Črka š je zmedla številne mednarodne stranke. Foto: MMC RTV SLO/Škoda
Črka š je zmedla številne mednarodne stranke. Foto: MMC RTV SLO/Škoda

Razlog za spremembo logotipa je predvsem zmeda mednarodnih strank, ki jim je težave povzročala kljukica na črki š. Logotip krilate puščice se ne bo več uporabljal na avtomobilih, se pa bo na drugih izdelkih. Logotip naj bi od prejšnjega tridimenzionalnega bil obenem preprostejši in lažji. Preprosta dvodimenzionalna različica je primernejša za uporabo na mobilnih napravah in omogoča prilagodljivo vključevanje v različne formate, ocenjuje Petra Mackeova iz Škode.

"Nova korporativna identiteta poudarja našo sodobno in prepoznavno obliko ter jasno kaže naš pristop, ki je predvsem digitalen. Prepričan sem, da bo našim strankam všeč," je v sporočilu za javnost zapisal član uprave družbe Škoda, odgovoren za prodajo in trženje, Martin Jahn.

Logotip krilate puščice so pri Škodi registrirali leta 1926, na čeških avtomobilih pa se je začel pojavljati v tridesetih letih prejšnjega stoletja. Točen izvor logotipa ni znan, po navedbah družbe pa predstavlja stilizirano indijansko naglavno pokrivalo s perjem in puščico. Simbol naj bi predstavljal pogled in premik v prihodnost, poroča STA.

Krilata puščica je bila nato naslednjih šestdeset let odeta v modro barvo, dokler ni Škode leta 1991 prevzel nemški Volkswagen. Dve leti po prevzemu so novi lastniki logotip spremenili v še danes vsem znano zeleno barvo. Prvo Škodino vozilo z zeleno puščico je bila Felicia – prvi Škodin avtomobil pod okriljem Volkswagna.

Škoda je lani po svetu prodala 878.200 vozil, kar je zaradi pandemije covida-19 in pomanjkanja čipov nekoliko manj kot leta 2020, poroča STA.