Češka avtomobilska znamka je že pred časom napovedala občutno širjenje ponudbe in vstop v nove razrede oziroma niše. VisionC je prototip enega izmed takšnih možnih ali - še bolje rečeno - skoraj končanih serijskih modelov Škodine prihodnosti.
Hišni oblikovalci predstavljajo na petvratnem »kupeju« naslednje stopnje oblikovalskega razvoja znamke, obenem pa dokazujejo, da tudi pri naslednjih modelih ne nameravajo na račun zunanje podobe žrtvovati uporabnosti in prostornosti, ki sta postali pri Škodi že kar samoumevni in cenjeni lastnosti tudi pri kupcih.
Prvi mož oblikovalske ekipe Jozef Kaban je ob premierni predstavitvi prototipa na avtomobilskem salonu v Ženevi med drugim poudaril še to, da so želeli ustvariti izrazite, a hkrati čiste linije vozila, brez dodatnega okrasja in načičkanosti. Prav zadnje pa nekako sodi k razumskemu dojemanju modelov v ponudbi znamke.
Za pogon štirisedežnega prototipa s prostornim prtljažnikom so predvideli 1,4-litrski motor TSI z močjo 81 kilovatov, ki lahko uporablja bencin ali stisnjen zemeljski plin (CNG). Povprečna poraba plina pa naj bi bila 3,4 kilograma oziroma 5,1 kubičnega metra za sto prevoženih kilometrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje