Predserijski prototip missionl, ki ga predstavljajo na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, je le eden izmed novih modelov, s katerimi želi Škoda prodreti tudi na druge, predvsem neevropske trge. Serijska različica nove kompaktne limuzine bo na voljo tudi na nekaterih evropskih trgih, vendar so pričakovanja znamke precej večja na hitro rastočih trgih, kot sta kitajski in indijski, pa tudi ruski.
V Indiji bodo novo kompaktno limuzino začeli izdelovati že letos, na Kitajskem pa leta 2013, kjer bodo istega leta v sodelovanju s podjetjem Shanghai Volkswagen zagnali tudi proizvodnjo kompaktnega športnega terenskega vozila yeti. Yeti za ruski trg pa bodo v okviru sodelovanja med koncernoma Volkswagen in GAZ Group izdelovali v GAZ-ovi tovarni v kraju Nižni Novgorod.
V okviru produktne ofenzive namerava češka znamka v prihodnjih nekaj letih predstaviti vsakih šest mesecev nov model, da bi do leta 2018 dosegli zadani cilj letne prodaje 1,5 milijona.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje