Motorno paleto sestavlja pet motorjev iz aktualne koncernske generacije EVO, ponudba pa je nespremenjena. Dva dizelska in trije bencinski agregati imajo razpon moči od 81 kW do 140 kW. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Motorno paleto sestavlja pet motorjev iz aktualne koncernske generacije EVO, ponudba pa je nespremenjena. Dva dizelska in trije bencinski agregati imajo razpon moči od 81 kW do 140 kW. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Ob Atlantiku je potekala prva medijska predstavitev prenove tega modela, ki je bil prvič predstavljen leta 2017. Takrat kot drugi pripadnik Škodine SUV-družine.

Danes že lahko govorimo o nepogrešljivem členu ponudbe te znamke. Izdelali so jih več kot pol milijona. Lani je bil to tretji najbolje prodajan Škodin model, za octavio in kamiqom. Danes je vsaka druga prodana škoda SUV. Preizkušali smo prenovljeno različico.

Žarometi karoqa po novem serijsko svetijo v LED-tehnologiji, pri bolje opremljenih različicah lahko tudi dinamično utripajo, najpomembnejše pa je, da lahko zdaj kupci doplačajo tudi za pametne matrične žaromete.

Karoq je serijsko opremljen z radarsko asistenco spredaj z mestno funkcijo zaviranja v sili in prediktivno zaščito pešcev. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Karoq je serijsko opremljen z radarsko asistenco spredaj z mestno funkcijo zaviranja v sili in prediktivno zaščito pešcev. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Vsebina pred obliko

Oblikovne spremembe so subtilne in še najopaznejše spredaj, kjer je odprtina na maski zdaj širša in šesterokotna. Zdi se, da so inženirji pri Škodi več pozornosti posvetili izboljšavam aerodinamike. Ta je izboljšana za več kot devet odstotkov, k temu podatku pa največ prispevajo aluminijasta platišča z aerodinamičnimi vstavki, daljši zadnji usmernik zraka, trikotna elementa na zadnjem steklu in nova obloga na dnu vozila.

To bi se moralo poznati pri porabi goriva. Po prvi vožnji v okolici Porta lahko poročamo o precej ugodni porabi, a bo točnejše podatke razkril prvi test vozila na slovenskih cestah.

Karoq se po velikosti umešča med največji model kodiaq in najmanjši kamiq. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Karoq se po velikosti umešča med največji model kodiaq in najmanjši kamiq. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

V notranjosti glavni novosti predstavljata razširjena digitalizacija in uporaba trajnostnih materialov. Analogni merilniki so se zdaj v karoqu dokončno poslovili, v opcijskem paketu “eco” pa so sedežne prevleke deloma izdelane iz tkanine, stkane iz vlaken iz recikliranih plastenk. Razširjena je tudi ponudba asistenčnih sistemov.

Najpomembnejša novost je zagotovo pametni prediktivni tempomat, ki samodejno prilagaja hitrost glede na omejitve ali zavoje s pomočjo sprednje kamere in navigacijskih podatkov. Asistenčni sistem za držanje smeri na voznem pasu odslej zaznava tudi dodatne črte ob delu na cesti.

Vabimo vas, da prenovljenega karoqa podrobneje spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.