Foto:
Foto:
VW Golf
Golf je vedno postregel s sistemi, ki so danes stalnica v sodobnih vozilih. Foto: VW
VW Golf
Oblika nove generacije golfa je po besedah Janeza Martinčiča mešanica modernega in klasičnega. Foto: EPA

Janez Martinčič je pred odhodom v Pariz v svoji ponedeljkovi oddaji vzel pod drobnogled še novo "šestko" oziroma golfa šeste generacije.

Vsi, ki se trudimo avtomobilsko vesolje razumeti do največjih potankosti, pa se sprašujemo, v čem je skrivnost velikanskega golfovega uspeha. Če razumemo sprejem prve generacije, ki je prinesla petvratno limuzino z uporabnim dizlom in sprejemljivo ceno, si je globalno »golfomanijo« danes, ko je konkurenca povsem nepregledna, težko razlagati.

Vabljeni k poslušanju celotne oddaje Avtomobilsko prometne minute.

In zato razumemo grozo snovalcev, ko se vsakih nekaj let vrhovi Volkswagnovega koncerna odločijo, da je napočil čas za novo generacijo. Novi golf, tokrat v šesti evoluciji, mora namreč ponuditi najnovejše in najnaprednejše, kar zna avtomobilska industrija - hkrati pa mora ostati golf.

Ne da bi golf bil sinonim za konzervativnost, bog ne daj, skozi leta smo v tem vozilu premierno doživeli mnogo sistemov, ki so danes stalnica v sodobnih vozilih; je pa res, da je Golf vedno bolj stavil na žlahtno konzervativnost kot vprašljivo ekstravaganco.

Ima pa ta avto neko veliko prednost. V svojem avtomobilskem razredu se namreč po nikomer ne zgleduje, ali če se izrazimo po teološko: "Golf je merilo vseh stvari!"

Šesta generacija je mogoče na svoj način posebej vznemirljiva. Oblikovalski odmik od osnove ni drastičen, je pa opazen. Če primerjamo prvo ali drugo in deloma celo tretjo generacijo s pred tednom predstavljenim vozilom, zdaj že izgledajo staro - ali vsaj starikavo. Oblikovalskemu moštvu je tako uspelo izdelati vozilo, ki je moderno, a se še vedno sklicuje na klasiko, ne da bi jo interpretiralo, kot to danes industrija počne s svojimi nostalgičnimi replikami. Ali novi golf nagovarja kaj večji krog kupcev? Dvomimo, sicer pa - ali bi jih moral?

Po prvih vtisih sta vrhunsko podvozje in zvočna izolacija na nivoju tiste iz prestižnih vozil- vidne spremembe so v materialih in notranjem dizajnu. Na voljo je seveda vsa tehnika s koncernskih polic, pohvalijo pa se tudi z ekološko izvedenko Blue-motion in sinergijskim pogonom imenovanim Twin-drive.

Kot vse prejšnje, nam bo v naslednjih letih tudi šesta generacija Volkswagnovega golfa v naši oddaji zapolnila marsikatero minuto …