3000 francoskih kilometrov smo prevozili v velikem slogu – z DS9, paradno limuzino znamke DS. Preizkusili smo jo med naravno vožnjo po avtocesti, predvsem pa med večerno vožnjo po znamenitih ulicah centra Pariza, okoli slavoloka zmage, po Elizejskih poljanah, do Eiflovega stolpa in slavnega muzeja Louvre, ki je DS-u dal bistven del podobe. Pariz pa smo v resnici obiskali zaradi DS-ovega ateljeja.
Preizkušajo neobičajne materiale
Veliko današnjih zgodb je povezanih z usnjem, za DS je značilen biserni šiv, s katerim sedeže oblikujejo po svoje, iz enega kosa kože. In če drugega ne, potniki v DS9 usnje zrejo na vsakem vogalu, tudi na vrhu armature. Vendar DS-ovi oblikovalci se ves čas igrajo in raziskujejo številne druge materiale.
Sabine Pinnetrat, ki v DS Design Studio skrbi za barve in materiale, je za Avtomobilnost pojasnila: "Preizkušamo tudi materiale, ki za avtomobile niso običajni, imajo pa svoje prednosti. Na primer, kot prototip uporabljamo material, ki vsebuje le prozorne kable. Zanimiv je tudi, ker želimo brezšivne površine. Iščemo materiale, ki so zelo prožni in gosti, da niso videti kot staro blago za avtomobilske sedeže. Prav tako ne želimo nujno uporabljati usnja, temveč preprostejše svilnato blago. S plisiranjem ga naredimo privlačnejšega."
Les kot čipka
Pokazali so nam tudi prototip. Zelo preprosto blago, na katero so za izrazit vizualni vtis nanesli kovinsko prevleko.
"Preizkušamo različne stvari. Naborki niso navadni, ampak tridimenzionalni. Z osnovnimi materiali želimo doseči vtis razkošja. Primer je intarzija iz slame. Ko slamo pokosimo, jo sploščimo in jo lahko obarvamo. Nato jo razporedimo v vrste, kot žarke ali kako drugače. Zelo preprost material z intarzijo postane razkošen," pravi sogovornica.
Pojasnila nam je tudi pomen lesa v avtomobilih: "Če sem iskrena, je intarzija s slamo zahtevna, z lesom pa manj. Uporabljamo čisto navaden les. To ni eksotičen les, ki ga dobimo na drugi celini. Les je lahko dostopen. Prvi korak je intarzija. Narežemo ga na majhne kose. Z laserjem lahko na koščkih oblikujemo čipko. Tudi to dodamo intarziji. Uporabljamo stabiliziran les. Lažje je tudi, če uporabimo temen les. Svetel les porumeni. Uporabljati moramo temnejše odtenke."
Pri DS-u so se lotili še nečesa, zaslonskega razstrupljanja. Kaj je to, pa izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje