Slavno podjetje Pininfarina je vse do svoje smrti (preteklo leto) vodil Andrea Pininfarina. Podjetje je pod njegovim vodstvom ustvarilo nekaj izjemnih prototipov in omejenih serij za zasebne naročnike. Eden zadnjih in tudi najbolj znanih tovrstnih primerkov je bil enzo ferrari P4/5, ki so ga v oblikovalskem studiu predelali ekskluzivno (le en primerek) za Jamesa Glickenhausa leta 2006. Foto: Pininfarina
Slavno podjetje Pininfarina je vse do svoje smrti (preteklo leto) vodil Andrea Pininfarina. Podjetje je pod njegovim vodstvom ustvarilo nekaj izjemnih prototipov in omejenih serij za zasebne naročnike. Eden zadnjih in tudi najbolj znanih tovrstnih primerkov je bil enzo ferrari P4/5, ki so ga v oblikovalskem studiu predelali ekskluzivno (le en primerek) za Jamesa Glickenhausa leta 2006. Foto: Pininfarina

Del prvega podjetja so že prodali, drugi je še vedno na prodaj.

Svetovna finančna in gospodarska kriza je, kot je znano, močno udarila avtomobilski sektor. Veliki proizvajalci znižujejo stroške, zato oblikovanje avtomobilov - tudi posebnih izvedb - raje zaupajo svojim oblikovalskim oddelkom, manj pa zunanjim sodelavcem.
Tudi zaradi tega naj bi se podjetje Pininfarina znašlo v dolgovih, natančneje njegovi lastniki, družina Pininfarina. Ta zdaj prodaja večinski, 50,7-odstotni delež, v slavnem oblikovalskem podjetju, ki skupno zaposluje približno 3.000 ljudi. In kdo je največji interesent? Indijsko podjetje Tata. Stari znanec, torej, ki je lani že kupil britanski Jaguar in Land Rover.

Fiat kupil del Bertoneja
Medtem je italijanski Fiat že prevzel del italijanskega podjetja Bertone. Torinski velikan je prevzel le proizvodni del podjetja, ki proizvede do 40.000 vozil na leto. Oblikovalski studio, Stile Bertone, tako še naprej ostaja pod vodstvom Lilli Bertone. Vodja Fiata Sergio Marchionne je dejal, da bodo v sodelovanju z Bertonejem prodajali (nišne) avtomobile za izbrane kupce iz Evrope in Združenih držav Amerike.