Poleg dinamične zunanje podobe se sportage postavlja s sodobno pogonsko ponudbo. Trenutno sta na voljo dva 2,0-litrska štirivaljnik,a in sicer bencinski z največjo močjo 120 kilovatov (165 KM) ter dizelski z največjo močjo 100 kilovatov (136 KM). Prvi zmore 197 Nm navora, drugi pa 319 Nm. Pri bencinskem motorju je na voljo petstopenjski ročni menjalnik, pri dizelskem pa lahko kupci izbirajo med šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Malce pozneje bodo ponudbo dopolnili še z dvema šibkejšima motorjema, in sicer 1,6-litrskim bencinskim z največjo močjo 99 kW (133 KM) ter 1,7-litrskim dizelskim z največjo močjo 84 kilovatov (115 KM). Oba bosta na voljo s sistemom start/stop.
Za vstopni model z najšibkejšim bencinskim motorjem in dvokolesnim pogonom bo treba odšteti 18.890 evrov, za prvo 2,0-litrsko bencinsko različico s štirikolesnim pogonom pa je treba odšteti 22.490 evrov.
Bolj dinamični videz športnega terenca
V primerjavi s predhodnikom je vozilo, ki je nastalo pod taktirko Kiine evropske oblikovalske ekipe pod vodstvom Nemca Petra Schreyerja, daljše, nižje in širše. To mu med drugim zagotavlja boljši količnik čelnega zračnega upora, ki je zdaj 0,37, in bolj dinamičen športen videz, ki ga cenijo urbani ljubitelji tovrstnih vozil.
Kljub urbanemu videzu terenca pa se sportage, ki ima karoserijo od tal dvignjeno za 17 centimetrov, v kombinaciji s štirikolesnim pogonom dobro znajde tudi zunaj asfaltiranih poti. Tudi štirikolesni pogon prenaša pogonsko moč načeloma na prednji kolesi, ob njunem zdrsu pa prenese elektronsko krmiljena večlamelna hidravlična sklopka do 50 odstotkov moči na zadnji kolesni par. V primeru večjih terenskih izzivov pa začne delo opravljati sredinska zapora s konstantno polovično delitvijo moči v hitrostnem razponu od 0 do 40 km/h.
Veliko opreme za udobje in varnost
Poleg izdatne opreme, namenjene udobju potnikov, ki je povsem na ravni osebnih vozil, so že v osnovni paket vključili tudi veliko varnostnih dodatkov. Sportage je tako že v osnovni izvedbi opremljen s sistemom za elektronski nadzor dinamične stabilnosti ESC, sistemom proti zdrsu pogonskih koles TCS, sistemom za nadzor zaviranja v ovinkih CBC, napravo za samodejno zaviranje med vožnjo po strminah DBC, sistemom za pomoč pri speljevanju na klancih HAC, čelnima varnostnima zračnima blazinama, stranskima varnostnima zračnima blazinama, bočnima varnostnima zračnima zavesama, aktivnima prednjima vzglavnikoma, varnostnimi pasovi z omejevalnikom zatezne sile in pritrdišči za otroška sedeža ISO FIX.
Besedilo: M. Kr.
Foto v galeriji: Kia
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje