Sportage se po prodajnih statistikah visoko uvršča tudi na slovenskem avtomobilskem trgu. Foto: Kia
Sportage se po prodajnih statistikah visoko uvršča tudi na slovenskem avtomobilskem trgu. Foto: Kia

Zunanjost je bila med osvežitvijo deležna "klasičnih" posegov na prednji maski, svetlobnih telesih, platiščih koles in še kakšne podrobnosti, po kateri se osvežena različica razlikuje od neposredne predhodnice. Med drugimi vsebinskimi spremembami pa pri Kii izpostavljajo višjo kakovost materialov v potniški kabini, nove športne merilnike s 4,2-palčnim zaslonom LCD, nova oblazinjenja ter nove kombinacije usnja in blaga.

Poleg zunanje in notranje kozmetike sta zdaj obsežnejša oziroma posodobljena tudi seznama opreme, serijske in dodatne. Kamera na zadku vozila skrbi za prikaz slike na armaturi, informacijski in zabavni sistem sta vključno z navigacijo zmogljivejša, volan ima ogrevan obroč, prav tako pa je mogoče nastaviti trdoto obračanja volana. Kar nekaj posegov so po zagotovilih izdelovalca konstruktorji opravili tudi pri dodatni zvočni izolaciji, podvozju, odpravi vibracij in menjalniku.

Sportage, ki ga sicer izdelujejo na Slovaškem, je tudi na slovenskem trgu na voljo s pestrim naborom bencinskih in dizelskih motorjev, mogoče pa je izbirati tudi med različicama samo s sprednjim ali štirikolesnim pogonom.

Cenovno lestvico na uradnem ceniku začenja z 21.490 evri sportage z 1,6-litrskim bencinskim motorjem z močjo 99 kilovatov (135 KM) in dvokolesnim pogonom, pri najdražji različici za 35.860 evrov pa vsa štiri kolesa poganja 2,0-litrski motor z močjo 135 kilovatov (185 KM).