Kot poudarjajo pri korejski znamki, predstavlja carens enega izmed ključnih korakov v strategiji vzpona med deset največjih avtomobilskih izdelovalcev v Evropi.
Ambicioznost utemeljujejo tako z zunanjo podobo vozila, ki po besedah vodje oblikovalskega centra Petra Schreyerja izraža športnost in dinamičnost, pa tudi uporabnost kompaktnega enoprostorca, ki zmore dokaj udobno prepeljati tudi sedem potnikov. Za tremi sedežnimi vrstami je še 105 litrov prtljažnega prostora, ki pa se hitro povečuje na račun odštevanja sedežev, vse do 1.694 litrov le za prvima dvema sedežema.
Za pogon 4.525 milimetrov dolgega avtomobila si je mogoče na slovenskem trgu uradno izbrati dva motorja, bencinskega 1,6-litrskega z močjo 99 kilovatov (135 KM) in dizelskega 1,7-litrskega z močjo 84 kilovatov (115 KM). Ta dva motorja sta uradno na ceniku, pri uvozniku pa zagotavljajo, da lahko na željo kupcev zagotovijo tudi močnejšo različico dizelskega motorja z močjo 100 kilovatov (136 KM).
Čeprav je za najcenejšo različico z bencinskim motorjem po uradnem ceniku treba odšteti 23.750 evrov, pa jo je mogoče s številnimi popusti precej spustiti in zato dobiti izdatno opremljenega kompaktnega enoprostorca.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje