Druga generacija pro_cee'da oblikovno in tehnološko skoraj povsem sledi kombilimuzini. Enaki sta tudi dolžina 4.310 milimetrov in širina 1.780 milimetrov, le strešna linija ima najvišjo točko 40 milimetrov nižje, pri 1.430 milimetrih. Poleg nižje strehe s strmejšim zaključkom največ zaslug za bolj dinamični videz nosi le en par vrat, ki so daljša, saj je sredinski stebriček pomaknjen 220 milimetrov proti zadku.
Večja vrata olajšajo dostop do druge sedežne vrste, kjer je vsaj glede na enako medosno razdaljo 2.650 milimetrov prostorsko udobje primerljivo s tistim iz kombilimuzine. Povsem primerljiv je tudi obseg serijske in dodatne opreme, kupcem pa ponujajo možnost izbire med štirimi oziroma petimi tovarniškimi paketi z znatnim cenovnim razponom.
Za pogon je mogoče pri pro_cee'du izbrati enega izmed štirih motorjev, dveh bencinskih in dveh dizelskih. Bencinski par sestavljata 1,4-litrski z močjo 73 kilovatov (100 KM) in 1,6-litrski z močjo 99 kilovatov (135 KM), dizelski pa 1,4-litrski z močjo 66 kilovatov (90 KM) in 1,6-litrski z močjo 94 kilovatov (128 KM). Za najcenejšo bencinsko različico je treba po ceniku odšteti 12.700 evrov in za najcenejšo dizelsko 14.230 evrov.
Motorno zahtevnejšim kupcem, ki imajo radi tudi pojavno bolj poudarjeno športnost, pa pri Kii ponujajo še novega pro_cee'da GT z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, ki zmore 150 kilovatov (204 KM). Zanj bo treba po ceniku odšteti 27.450 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje