Pri Oplu računajo, da bo karavanska različica tako dobro sprejeta kot petvratna kombilimuzina, za katero se je v pol leta odločilo 160 tisoč kupcev. Glavni adut nove članice družine, ki deli večino komponent z manjšo sestro, je seveda prtljažnik s prostornino do 1.550 litrov.
Ponudba motorjev bo tudi pri karavanu obsežna, z razponom moči od 70 (95 KM) do 132 (180 KM) kilovatov. Novost v ponudbi bo 1,4-litrski motor z največjo močjo 88 kW (120 KM). Ravni opreme pa bodo primerljive s tistimi pri petvratni kombilimuzini.
Pri Oplu poudarjajo, da astra sports tourer združuje številne rešitve, namenjene višji ravni udobja in varnosti med vožnjo. Od sistema vzmetenja FlexRide, ki se samodejno prilagaja podlagi, po kateri avtomobil vozi, in slogu vožnje voznika, prek samoprilagodljivega sistema prednjih žarometov AFL+, ki zagotavljajo optimalno osvetlitev poti pred vozilom, sistema Opel Eye, ki zaznava cestne oznake in nanje opozarja voznika, do FlexFold zlaganja zadnjih sedežev le z eno potezo oziroma roko.
Pričakovanja uspešnosti različice astra sports tourer pa ne temeljijo le na vgrajeni sodobni tehnologiji, dinamičnem dizajnu in uporabnosti, ampak tudi na tradiciji. Prav Opel si namreč lasti pravico do poimenovanja karavanov, saj je leta 1953 kot prvi izdelovalec na trgu predstavil model rekord caravan. Karavanske različice pa so predstavljale četrtinski delež tudi pri prejšnji generaciji modela astra, kar je precej več od siceršnjega 17-odstotnega povprečja v razredu.
Besedilo: M. Kr.
Foto: Opel
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje