Ta je temu simpatičnemu avtomobilčku vdihnila nekaj športnega duha. Tako danes popravljamo zamujeno, le da je coltu na boku namesto anemičnega CZT sijalo slavno ime "Ralliart"!
Ralliart se imenuje Mitshubishijev športni oddelek, ki je s svojim znanjem, tehnologijo in izdelki obvladoval svetovni reli konec devetdesetih. Danes je kratica bolj kot ne na voljo marketinškim strokovnjakom in tako se je tudi znašla na coltovi pločevini. Na zunaj se colt prav pošteno šopiri. Športno, ali celo dirkaško ukrojeni detajli mu dajejo čokato silhueto, za katero lahko sklepamo, da je več kot običajno postavljaštvo.
Odlične zmogljivosti in športni duh
Notranjost je sicer bolj civilna, vendar kri spet zakroži, ko vozilo poženemo; 110 kilovatov iz 1,5-litrskega agregata s turbino vsaj delno opravičuje naziv Ralliart, še bolj pa je pohvalen neposreden in čvrst volanski mehanizem. Tudi med vožnjo colt ves čas vozniku vliva zaupanje in se za razliko od nekaterih podobnih majhnih avtomobilov s športnimi ambicijami nikoli ne obnaša nepredvidljivo. Še posebej zaradi stabilizacijskih programov vozila, ki jih v nobenem primeru ni mogoče izklopiti.
Pomanjkljivost? Cena.
Ima pa colt obenem tudi napako vseh podobnih vozil. Namesto da bi bila vsem dostopen ponos posameznih znamk, so pogosto le smetana na torti in z okoli 16.000 zahtevanimi evri bo tudi tale colt na naših cestah žal zgolj eksot ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje