Porsche carrera kabriolet in kupe bosta dobila tudi štirikolesni pogon. Foto: Porsche
Porsche carrera kabriolet in kupe bosta dobila tudi štirikolesni pogon. Foto: Porsche
911 carrera S cabriolet
Porsche 911 carrero je letos zamenjala nova, četrta generacija. Foto: Porsche

S tem se nadaljuje menjava generacij v seriji 911, saj je šele pred kratkim Porsche ponudil prenovljene modele s klasičnim pogonom na zadnja kolesa.

Prenovljena bosta tako kupejevska kot kabrioletska različica carrere, novosti pa so predvsem povezane z motorjem in menjalnikom. Štirikolesno gnanega porscheja carrero bo poganjal 3.6-litrski motor, ki bo imel moč 254 kW (345 KM), torej bo od predhodnika močnejši za 20 konjskih moči (15 kW). Obenem Nemci poudarjajo, da bo carrera coupe četrte generacije z menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) porabil samo 10,1 litra goriva na 100 kilometrov. Ob tem pa bo v ozračje izpustil za 15,4 odstotka manj emisij CO2-ja. Zelo dober podatek za športni avtomobil, torej.

Kar zadeva menjalnik pa bodo športniki s štirikolesnim pogonom opremljeni s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, kupci pa bodo lahko izbrali tudi že omenjeni novi menjalnik z dvojno sklopko (PSK). Ta ima sedem prestav, odlikujeta pa ga predvsem krajši prestavni čas in manjša poraba goriva.

Cena ni ravno ugodna
Slovenski zastopnik je sporočil tudi cene, ki pa niso zanemarljive. Osnovni model porscheja carrere s štirikolesnim pogonom bo stal nekaj malega več kot 100.000 evrov. Za najdražji model carrera 4s cabriolet pa bo treba odšteti okrog 126.000 evrov.