Od serijske limuzinske različice se AMG razlikuje v na novo razvitem športnem podvozju Ride Control z elektronsko nadzorovanim vzmetenjem.
Že znan motor, z manjšo porabo
Novi E63 iz predelovalne hiše AMG pod pokrovom skriva 6,3-litrski osemvaljni motor, ki ima največjo moč 386 kilovatov (525 KM) ter 630 Nm navora. S pomočjo tega lahko srebrna puščica od mirovanja do stotice pospeši v 4,4 sekunde, medtem ko je najvišja hitrost elektronsko omejena na 250 km/h. Kljub zmogljivejšemu motorju pa je stuttgartskim inženirjem uspelo znižati porabo (okoli 12,6 l/100 km).
Največji "krivec" za to je 7-stopenjski športni menjalnik Speedshift MCT, ki ga poznamo že iz modela SL63. Poleg tega ima E63 AMG možnost dovajanja goriva "na zahtevo", s čimer voznik sam uravnava dovod goriva. Menjalnik "pozna" štiri načine vožnje: C (Controlled Efficiency) za uravnoteženo vožnjo, dva športna programa (S in S +) ter M- (Manual) oziroma ročni način.
E63 AMG boste prepoznali tudi po 18-colskih alu-platiščih, poleg tega pa ga bodo krasili še dnevne LED-luči, dva para izpušnih cevi ter značilna sprednji spojler in difuzor "AMG" na zadku.
J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje