SsangYong je najstarejši in četrti največji proizvajalec vozil v Južni Koreji.
Začetki podjetja, ime SsangYong pomeni dvojni zmaj, segajo v leto 1954. Proizvajalec vozil se je od takrat naprej povezoval s številnimi znanimi avtomobilskimi proizvajalci, vključno z imeni kot so Mercedes-Benz, Daewoo in SAIC - ki je sedaj v lasti MG.
Vajeti imajo v rokah Indijci
Danes je prihodnost podjetja varna, saj je 73 odstotkov deleža v lasti indijskega inženirskega konglomerata Mahindra & Mahindra, ki se povezuje z največjim indijskim proizvajalcem vozil Tata.
SsangYong tudi v Sloveniji ni novo ime, njihova vozila pa poznajo predvsem tisti, ki prisegajo na vozila s pogonom 4x4. Medtem, ko so se Korejci v preteklosti zatekali k tehničnim rešitvam drugih proizvajalcev, zlasti Mercedes-Benza, pa danes ključne sestavne dele za svoje modele izdelujejo sami, vključno z novimi tehnologijami in pogonskimi agregati.
Štirikolesni pogon ponesel ime v svet
SsangYong je znan predvsem po štirikolesnem pogonu, ki so ga začeli razvijati v osemdesetih letih prejšnjega stoletja in tehnologijo prvič ponudili leta 1990 na modelih korando in musso. To sta bila robustni, a zanesljivi vozili, ki sta vtisnila DNK prihodnjim modelom, ki so sledili. V Koreji so od leta 2000 naprej z novimi modeli, kot so rexton, kyron in korando vzpostavili vodilni položaj v segmentu športnih terencev.
Za obliko poskrbel slavni Giugiaro
Prelomno za znamko je bilo leto 2010, ko jim je slavna italijanska oblikovalska hiša Giugiaro priskočila v pomoč pri oblikovanju nove generacije mestnega križanca koranda s katerim so želeli vtisniti pečat v močno rastočem C-segmentu crossover vozil.
Za prihodnost pri SsangYongu že pripravljajo nov avtomobil iz B-segmenta vozil, ki trenutno nosi kodno ime X100. Na zadnjih mednarodnih avtomobilskih salonih so bile prikazane različne ideje prihodnjega volumenskega modela, ki bo nastal v sodelovanju z Mahindro.
Pri SsangYongu ne skrivajo ambicij po večanju tržnega deleža na svetovnih trgih, z novo generacijo koranda želijo prodreti na največji avtomobilski trg, Kitajsko, obseg prodaje pa si želijo povečati tudi v Rusiji in Zahodni Evropi.
Za zdaj imajo prodajno mrežo razpredeno po 90 državah sveta, v katerih imajo več kot 1.000 prodajnih salonov. Sedež podjetja je v Seulu, glavna tovarna pa v Pyungtaeku, kjer so z najnovejšo tehnologijo na leto sposobni proizvesti 240.000 avtomobilov.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje