Prodaja Stellantisovih električnih vozil je na letni ravni poskočila za 22 odstotkov, do konca naslednjega leta pa namerava imeti skupina v svoji ponudbi 47 povsem električnih modelov. To je še enkrat več kot leta 2022. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Prodaja Stellantisovih električnih vozil je na letni ravni poskočila za 22 odstotkov, do konca naslednjega leta pa namerava imeti skupina v svoji ponudbi 47 povsem električnih modelov. To je še enkrat več kot leta 2022. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Prihodki so se v primerjavi z enakim obdobjem pred letom dni povečali kar za 14 odstotkov, so sporočili iz koncerna.

Stellantis, ki izdeluje avtomobile 14 znamk, med njimi Opel, Peugeot, Fiat, Chrysler, Citroen in Jeep, je od januarja do konca marca dobavil skupaj 1,48 milijona vozil. To je precej več kot pred letom dni, ko se je tako kot celotna panoga soočal s težavami pri dobavi čipov, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Pomanjkanje čipov, ki so dandanes ključni sestavni deli za vozila, je povzročila pandemija covida-19, ko so se zaprle tovarne na Kitajskem in drugod po Aziji, zaradi česar so se pojavile težave v dobavnih verigah.

Povečanje prodaje je "v veliki meri posledica izboljšanih dobav polprevodnikov", je na novinarski konferenci povedal glavni finančni direktor Richard Palmer, ki je poudaril tudi, da se cene avtomobilov na kratki rok ne bodo spreminjale. Pred tem je napoved ameriškega tekmeca Tesla o znižanju cen njegovih najbolj priljubljenih električnih avtomobilov spodbudila ugibanja, ali mu bodo sledili tudi drugi proizvajalci.