Štirivratni športnik bo lahko prevažal največ štiri potnike, saj naj bi imel le štiri športne sedeže.
Za zdaj so znani trije motorji
Kar se motorjev tiče, bodo panamero po prvih informacijah poganjali trije bencinski motorji: 3,6-litrski šestvaljnik s 223 kilovati (300 KM), štirilitrski V8-motor z največjo močjo 302 kilovatov (405 KM) in izvedba z oznako turbo s 4,8-litrskim osemvaljnikom, ki bo zmogel 373 kW oziroma 500 "konjev". Slišati je tudi govorice o posebni izvedbi, ki naj bi jo poganjal desetvaljnik iz modela carrera GT. Po nekaterih informacijah o panameri z dizelskim agregatom pri Porscheju naj ne bi razmišljali, saj inženirji razvijajo hibridni pogon, ki naj bi bil na voljo konec leta 2010.
Ob bencinskih agregatih bosta kupcem na voljo 6-stopenjski ročni in 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko.
Motor spredaj, pogon zadaj
Panamera s šibkejšima motorjema bo imela pogon na zadnji kolesni par, najmočnejša različica pa pogon na vsa štiri kolesa. Štirisedežni "družinski" športnik z medosno razdaljo 2,92 metra bo dolg 4,97 metra, širok 1,93 metra, in visok nekaj manj kot meter in pol, kar pomeni, da bo dosti bolj ploščat od svojih (ne)posrednih tekmecev: maseratija quattroporteja, mercedesa serije S, audija S8/A8 in BMW-ja serije 7.
J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje