Bugatti veyron 16.4 grand sport bo do potankosti predstavljen sredi avgusta, ko bo potekala dražba za prvi primerek superšportnika. Foto: Bugatti
Bugatti veyron 16.4 grand sport bo do potankosti predstavljen sredi avgusta, ko bo potekala dražba za prvi primerek superšportnika. Foto: Bugatti
Bugatti veyron grand sport
Veyron grand sport bo krasila steklena streha, izdelovati pa naj bi ga začeli v začetku leta 2009. Natančna cena ni znana, bo pa zagotovo presegla milijon evrov. Foto: Bugatti

Za sredino avgusta je napovedana dražba v Pebble Beachu, kjer naj bi se petičneži potegovali za to, komu bo pripadla čast, kupiti prvi primerek francoskega superšportnika.

Prav veliko podrobnosti ni znanih, le to, da se bo veyron 16.4 grand sport (po novih fotografijah sodeč) bohotil s stekleno streho, ki pa naj bi bila tudi snemljiva, kar bi omogočalo vozniku, da sliši "bitje" turbomotorja za svojim sedežem.

Štirje turbopolnilniki za tisoč in enega konja
Veyrona, ki je - mimogrede - dobil ime po francoskem dirkaču Pierru Veyronu, ta je leta 1939 z bugattijem osvojil dirko 24 ur Le Mansa, poganja 8,0-litrski motor W16, ki razvije neverjetnih 746 kilovatov (oz. 1.001 KM!) moči. Končna hitrost veyrona pa je vrtoglavih 407 km/h, doseženih lani. A vseeno pomeni, da gre za drugi najhitrejši avtomobil na svetu, takoj za SSC aerom. Končna hitrost tega je namreč 413 km/h, doseženih septembra lani.

Kot zanimivost dodajmo, da venrona "odlikuje" tudi visoka poraba goriva: pri mestni vožnji približno 30 litrov na 100 kilometrov, pri vožnji s 407 km/h pa kar 115 l/100 km.

Dodajmo še, da se pri polni hitrosti pnevmatike uničijo v pičlih 15 minutah, kar pa ni prevelika težava, saj je pri taki hitrosti goriva dovolj le za 12 minut.