Suzuki je prodajo povečal predvsem v Aziji. Foto: EPA
Suzuki je prodajo povečal predvsem v Aziji. Foto: EPA

Čeprav je Suzukijev prihodek upadel za 17,8 odstotka, na 2.470 milijard jenov (20,3 milijarde evrov), je dobiček še vedno znašal 28,8 milijarde jenov oz. 236,7 milijona evrov. Suzuki je prodajo povečal predvsem v Aziji, kjer se je ta skoraj podvojila in tako znaša 780,6 milijarde jenov (6,4 milijarde evrov), v veliki meri po zaslugi družbe Suzuki Maruti.

V zadnjem četrtletju preteklega poslovnega leta je družba ustvarila 13,4 milijarde jenov (110,1 milijona evrov) čistega dobička, medtem ko je v enakem obdobju lani ta znašal 5,8 milijarde jenov (47,7 milijona evrov). Dobiček iz poslovanja se je primerjalno povečal z 10,45 milijarde na 29,5 milijarde jenov (242,4 milijona evrov).

Družba v tekočem poslovnem letu pričakuje 80 milijard jenov dobička iz poslovanja, kar bi pomenilo osemodstotno rast glede na preteklo leto. Čisti dobiček naj bi se zvišal za 3,8 odstotka, na 30 milijard jenov, medtem ko naj bi prihodek porasel za 1,3 odstotka in znašal 2.500 milijard jenov.