Celostni pristop k zmanjševanju porabe goriva so pri Švedih prvič predstavili pred dobrim letom. Takrat so jo poimenovali C30 efficiency concept.
Dobro leto pozneje bodo dizelski motorji omenjenih treh modelov na voljo v različici DRIVe, ki ponuja tehnične rešitve na treh področjih.
Zmanjšan zračni in kotalni upor avtomobila za manjšo porabo
Inženirji pri Volvu so vsem trem modelom znižali podvozje za deset milimetrov, delno zaprli rešetke maske motorja in namestili nekaj posebno aerodinamično oblikovanih plastik in spojlerjev, kar bo zmanjšalo upor zraka. K temu bodo prispevala tudi nova 15- in 16-palčna lahka platišča, ki so oblikovana tako, da jih zrak "obliva" z najmanjšimi možnimi izgubami. Nove Michelinove pnevmatike, v katere bodo "obuti" trije modeli, pa imajo tudi zmanjšan kotalni upor.
Spremenjena prestavna razmerja
Modeli C30, S40 in V50 1.6D DRIVe imajo spremenjen menjalnik. Inženirji so podaljšali prestavna razmerja zadnjih treh prestav, s čimer so zmanjšali vrtljaje motorja (in posledično porabo goriva). Zadnja novost pa je optimizacija motornega hlajenja in servomehanizma ter spremenjena motorno elektroniko. Posebni indikatorji na merilnikih pa bodo vozniku svetovali izbiro prestav.
Vse te tehnične rešitve naj bi po podatkih Švedov zmanjšale porabo v povprečju za 0,5 litra na 100 kilometrov. Modela S40 in V50 naj bi na 100 kilometrov porabila 4,5 litra plinskega olja, emisija ogljikovega dioksida pa je manjša od 120 g/km.
Model C30 naj bi na 100 kilometrov porabil 4,4 litra dizelskega goriva in pri tem v ozračje izpustil 115 gramov CO2-ja. V primerjavi s serijsko različico bo dražji za nekaj sto evrov, po podatkih za nemški trg naj bi stal nekaj manj kot 22.000 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje