Eden tihih mož v spodnjem srednjem razredu avtomobilskega rodoslovja je tudi Citroenov C4. Avtomobil, ki bi si zaslužil ali pa je vsaj pričakoval več pozornosti.
Predvsem na tujem je vozilo z 900.000 kosi dovolj priljubljeno, da mu ti jesenski dnevi prinašajo rahlo posodobitev. Kolikor razumemo, so se snovalci potrudili prednjo masko kar najbolj približati uspešnici imenovani C5, ki je pred kratkim prejela zastavo hišnega oblikovanja.
Prenova predvsem v notranjosti
Tako postaja C4 (kot coupe in pet vratna limuzina) še bolj izrazit in, na prvi pogled bi dejali, odločnejši. Pomembna sprememba je v notranjosti, kjer so citroenovci spoznali rahlo stranpot, na katero so pred leti stopili z po vsej kabini razpršenimi merilnimi inštrumenti. Ti se zdaj počasi zbirajo na enem samem mestu, kar estetsko čisti po kabini, prav tako pa prispeva k varnosti vožnje.
Motorji plod sodelovanja z Bavarci
Novi so tudi motorji; iz naveze med PSA in BMW se namreč rojeva vrh sodobnih bencinskih agregatov in C4 je pripuščen k uporabi dveh sodobnih strojev, legendarnim HDI dieslom pa so na pomoč priskočile pnevmatike z zmanjšanim kotalnim uporom, ki posledično pomagajo agregatom k boljšim izkoristkom in predvsem prijaznejši ekološki osebni izkaznici.
Ker uvoznik kljub precejšnjim novostim ni preveč šaril po ceniku, ostaja C4 tihi adut iz ozadja. Za primer, če komu od velikih spodrsne …
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje