OneCAT je zgrajen iz steklenih vlaken, tehta samo 350 kilogramov in bo stal približno 4.000 evrov. Stisnjen zrak bo shranjen v tankih iz ogljikovih vlaken v šasiji. Tanki se bodo lahko napolnili s kompresorjem v treh minutah, kar je precej hitrejše kot pri električnem avtomobilu. OneCAT z enim polnenjem deluje štiri ure.
Za dolge vožnje je v avtomobilu pomemben gorilnik. Ta deluje tako, da segreva zrak, ki se širi in povečuje pritisk na bate. Gorilnik deluje na vsa tekoča goriva.
Najprej le v Indiji
"Prvi kupci bodo ljudje, ki jih skrbi za okolje," je dejal francoski inženir Guy Negre. Ta bo prodajo avtomobila dovolil le indijskemu proizvajalcu Tati, OneCAT pa bo dostopen samo na indijskem trgu. Za preostali del sveta Negre upa, da bo prepričal več sto vlagateljev, da bodo postavili tovarne.
80 odstotkov materiala, potrebnega za avtomobil, naj bi priskrbeli v lokalnem okolju tovarn. Tako bi prihranili mnogo denarja za prevoz, je prepričan Negre.
Lahek avtomobil vprašanje za varnost
"Resnično upam, da bo projekt uspel. Proizvodnja takega avtomobila je zelo pogumno dejanje," je povedal Terry Spall z angleškega Inštituta mehaničnih inženirjev. Vendar pa je Spall še dodal, da ga zelo zanima, kako se bo avtomobil odrezal na testih varnosti in kako bo zadovoljil kupce, ki so navajeni na luksuzna in udobna vozila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje