Medtem ko smo v Avtomobilnosti prisostvovali dirki električnih avtomobilov v Berlinu, je bilo v Zagrebu svetovno prvenstvo v reliju.
Reli je pred pomembno transformacijo. Dirkači bodo dobivali točke glede na to, kako daleč in s kakšnim slogom bodo skočili. Ker reli mora postati spektakel. To je bila letošnja uradna prvoaprilska šala, ki pa v resnici sploh ni za lase privlečena. Motošport mora namreč v samo mestno jedro, med množice, in prvenstvo, ki je že samo po sebi zasnovano, da se ne bo odvijalo na dirkališču, ampak na mestnih ulicah, je formula E.
Kot računalniška igrica
Da motošport res spada v mestna središča, me je prepričal lanski festival motošporta v mestu Pau. In vesel sem, da sem to doživel, da sem lahko to videl na lastne oči, ker prvenstva ETCR ni več. Je bilo pa lani popolnoma očitno, da množice v mestnem jedru bolj zanima bencinsko hrumenje kot pa električno cviljenje. In jasno je, da bi tudi formula E izgubila proti formuli 1, zato mora igrati na drugačne karte. To ni vzdržljivostna dirka, to je računalniška igrica. Da, prav Super Mario je tisti, zaradi katerega so naredili "boost lane".
Čustva za volanom
Cupra born je električni avtomobil, tehnično zgrajen z bolj ali manj tehničnimi komponentami. Ko ga vžgeš in ko ga zapelješ, v prvem dinamično odpeljanem ovinku čutiš, da pelješ značajsko drugačen, bolj vroč avto. In to je bilo vodilo pri razvoju tavascana. Barcelonska znamka Cupra je Berlin izkoristila za svetovno premiero tavascana.
Družinskega kupejevskega CUV-ja na električni pogon, seveda. Lahko bi sicer sodili, da je to samo še ena variacija volkswagna ID.5, audija Q4 sportback in škode enyaqa, ampak nekaj so nas pa koncernski inženirji že naučili. Te čustva niso povezana samo z vročim španskim dizajnom.
Spoznajte tavascana in formulo E v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje