Na prve evropske trge bo osveženi Q5 pripeljal konec poletja in kot poudarjajo pri izdelovalcu bodo kupci lahko izbirali med bolj zmogljivimi, a hkrati bolj varčnimi motorji. V ponudbi jih bo pet, trije TDI in dva TFSI. Najbolj učinkoviti sta dve različici 2,0-litrskega motorja TDI s 105 kilovati (143 KM) in 130 kilovati (177 KM). Prvi naj bi v povprečju porabil za 100 kilometrov le 5,3 litra dizelskega goriva in drugi 6,0 litra. Štiri decilitre več pa naj bi za svoje delo zahteval 3,0-litrski motor TDI z močjo 180 kilovatov (245 KM).
Popolna novost v ponudbi bo bencinski 2,0-litrski motor TFSI z močjo 165 kilovatov (225 KM) in navorom 350 Nm, ki naj bi v kombinaciji z ročnim menjalnikom v povprečju porabil 7,6 litra goriva za 100 kilometrov. Za motorno še zahtevnejše kupce pa bo vrh ponudbe predstavljal 3,0-litrski V6 motor TFSI z močjo 200 kilovatov (272 KM) in navorom 400 Nm. Zadnji bo verjetno bolj iskan na neevropskih trgih in glede na pospešek od 0 do 100 kilometrov v 5,9 sekunde in hitrosti do 234 kilometrov na uro, tudi povprečna poraba 8,5 litra na 100 kilometrov ne predstavlja prevelikega minusa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje