
To je povsem električno vozilo. Vozilo, ki je bilo med vsemi deležno največ pozornosti medijev in javnosti. Zakaj? To je Teslin najmanjši in najcenejši model v Evropi, ki je na voljo od februarja 2019.
Zakaj je model 3 tako poseben? Tesle so si v preteklosti lahko privoščili zgolj tisti z več denarja na bančnem računu, to pa je prvi množični model ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov, ki naj bi si ga privoščili številni vozniki po vsem svetu.
Hkrati je to tehnološko napreden avtomobil, predstavlja pa najbolj resen preizkus za Teslo, saj je bil uspeh podjetja odvisen ravno od novega električnega avtomobila, s katerim so končno začeli ustvarjati dobiček.
Tekmeci so morali spremeniti strategijo
Model 3 je po 15 letih izgub vrednost Tesle popeljal v višave. V grobem povzema glavne lastnosti večji modelov S in X, med drugim možnost posodabljanja programske opreme na daljavo prek spleta, uporabo Teslinih polnilnic supercharger v Evropi ter uporabo drugih hitrih polnilnic.

Model 3 je v resnici avto, ki kljubuje klasičnim pravilom avtomobilske industrije. Narejen je po merilih, ki danes določajo dober avto v konvencionalnem avtomobilskem pogledu. Torej, model 3 je avto, ki je upoštevanja vreden zaradi avtomobilskih lastnosti, ne pa zaradi navduševanja nad Muskovimi nepremišljenimi tviti in sploh njegovimi marsikdaj zavajajočimi ekozgodbami. To je avto, ki je spremenil tekmece, ki se vsi po vrsti želijo primerjati s Teslo.

Poseben v številnih pogledih
Model 3 nima ključa, ampak kartico. Ta je kompaktna, zelo lična, lahko jo pospravite v denarnico. Pogrezne kljuke so bolj paša za oči kot pa prednost. Prvi vtis, ko se usedemo v avto: lepo je. Pravzaprav čudovit. Skandinavski. Les na armaturi, tkanina na konzoli, umirjena sivina in pogled navzgor – bravo.
Želeli bi si, da bi kabino nekoliko akustično zadušili, ker nekako odmeva, to pa ni prijetno. Sedala so prekratka, in če ste višji od mojih 174 centimetrov, raje počakajte na za 14 centimetrov povišano trojko, ki sliši na ime Y. Čeprav avtu pravijo sedan, je to čistokrvni kupe, sedi se nizko, zato vsaj starejši in ženske v minikrilih tesle ne kupujte s čustvi, ampak res preverite, ali vam takšno sedenje v resnici ustreza.
Prtljažnika sta dva, zadaj in spredaj. Prednjega odpirate izključno z menijem. Prtljažnik zadaj, ki ga odpremo s telefonom, je velik, ampak ima majhno odprtino.

Umirjen ali dirkaški avtomobil
Teslin model 3 najbolj prepriča na cesti. Vse je mirno, tiho, udobno, izredno prijetno. Potovalno. Umirjena vožnja po mestu je balzam! Ko pritisnemo stopalko za plin, te prilepi na sedež. Pospešek začutite tudi na obrazu, ko vam sila pospeška že zaradi same fizike nariše nasmeh na obrazu, pa če to želite ali ne. Pri tem seveda do izraza pride “dual motor” in sploh oznaka “performance”, torej na papirju dobrih 350 kilovatov, a verjemite, da podatki ne dajo pravega občutka, koliko je to.
Morda lahko to najbolj vidite z ogledom celotnega prispevka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje