Testno mazdo 3 je poganjal 1,6-litrski bencinar. V ponudbi pa najdemo še 2-litrski bencinski motor s 111 kilovati in 2,2-litrski dizel v treh izvedbah (80, 110 ali 136 kW). Foto: Mazda
Testno mazdo 3 je poganjal 1,6-litrski bencinar. V ponudbi pa najdemo še 2-litrski bencinski motor s 111 kilovati in 2,2-litrski dizel v treh izvedbah (80, 110 ali 136 kW). Foto: Mazda

Kljub nekaterim oblikovnim spremembam (in dodanim 5 cm v dolžino) ta Mazdina prodajna uspešnica na pogled ni kaj dosti drugačna od predhodnice – nekateri celo šepetajo, da jim je bila prejšnja bolj všeč …

Za malenkost trše podvozje in zanesljiva lega
Podvozje oziroma vzmetenje je kar malo trše – se pravi, da udobnost med vožnjo prepušča prednost zanesljivejši legi na cesti – tej zagotovo ni kaj očitati. Avtomobil še vedno daje občutek trdnosti in varnosti, to je mogoče zaznati, to se nekako čuti pri upravljanju. Sploh bi novi mazdi 3 morali priznati predvsem urejenost in kakovostno podobo v potniški kabini.

Na trenutke prešibek bencinar z dokaj visoko porabo
Testni trojki so vgradili najšibkejši agregat v ponudbi - 1,6-litrskega 77-kilovatnega bencinskega, ki z natančnim 5-stopenjskim ročnim menjalnikom zagotavlja povsem spodobno premikanje. Vendar le, če avtomobila ne napolnimo s potniki in prtljago - takrat bi kakšen dodaten kilovat moči prišel prav. In če dodamo podatek o povprečni porabi goriva - pri nas res nismo kakšni ljubitelji višjih obratov motorja -, pa je računalnik kljub vsemu kazal blizu 8,5 litra. Ja, potem se sprašujemo o izbiri agregata.

Kakšnih drugih dilem ali dvomov pri Mazdini trojki res ne vidimo.