Oblika avtomobila, ki je dobil ime po francoskem dirkaču Albertu Divu, le bežno spominja na chirona. Večina sprememb je namenjena aerodinamiki, ki prinaša dodatnih 90 kilogramov navpične potisne sile.
Avtomobil odlikujejo številni novi vstopniki za zrak. Zavore denimo imajo štiri različne vire hlajenja na vsaki strani avtomobila. Streha in pokrov motorja sta oblikovana tako, da zagotavljata čim več zraka za hlajenje šestnajstvaljnika, avtomobil pa je opremljen z novimi aerodinamičnimi pragovi, sredinsko plavutjo ter velikim zadnjim spojlerjem, ki deluje tudi kot zračna zavora.
Za pogon skrbi poznani osemlitrski šestnajstvaljnik z oznako W16, ki razvije 1.103 kilovate (1.500 KM). Kljub enakemu motorju kot pri chironu pa divo ni namenjen doseganju rekordne končne hitrosti, ki je pri njem omejena na 380 kilometrov na uro.
Vitkejši in okretnejši
Inženirji so se namreč tokrat osredotočili na vodljivost in okretnost avtomobila. Zato so dodelali vzmetenje in krmilni sistem, divo pa zahvaljujoč lažjim platiščem in pokrovu intercoolerja iz ogljikovih vlaken tehta 35 kilogramov manj kot chiron. Ukrepi za zmanjšanje mase vključujejo manjšo zvočno zatesnitev, vgradnjo lažjega avdiosistema in odstranitev predalov na armaturni plošči in vratnih oblogah.
Te spremembe omogočajo doseganje 1,6 G stranskega pospeška, divo pa je na stezi Nardò kar za osem sekund hitrejši od chirona. Notranjost krasijo siva alkatara z modrimi poudarki ter vložki iz ogljikovih vlaken.
Pri Bugattiju bodo za svojo najnovejšo stvaritev zahtevali pet milijonov evrov. Izdelali bodo le 40 primerkov, ki so kljub nezanemarljivi ceni že prodani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje