T-cross, ki meri 4,11 metra v dolžino ter ima 2,56 metra dolgo medosno razdaljo, spredaj in s strani spominja na večja hišna športna terenca touareg in tiguan, še najbolj izvirno pa je oblikovan njegov zadek. Krasi ga namreč popolnoma nova oblika luči, ki sta povezani z letvico.
Zasnova armaturne plošče kaže na sorodstvene vezi s polom. Za prikaz podatkov na instrumentni plošči bo namesto klasičnih merilnikov na voljo tudi barvni zaslon, tu pa so še najnovejša generacija multimedijske naprave ter sistem za brezžično polnjenje pametnih telefonov. Popolnoma na novo je oblikovan volanski obroč, v slogu večjega T-roca pa bodo na izbiro okrasni vložki v različnih barvah.
Notranjost se pohvali še z vzdolžno pomično zadnjo klopjo (za 14 centimetrov), ki omogoča prilagajanje velikosti prtljažnika. Ta meri od 385 do 455 litrov, z zlaganjem sedežev pa njegova prostornina naraste do 1.281 litrov.
Tri bencinske in ena dizelska različica
Ob začetku prodaje bo motorna paleta vključevala litrski turbobencinski trivaljnik TSI v izvedbah s 70 in 85 kilovati (95 in 115 KM). Vrh ponudbe bo predstavljal 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik TSI s 110 kilovati (150 KM), edini dizelski motor v ponudbi pa bo 1,6-litrski TDI, ki zmore 70 kilovatov (95 KM).
Glede na velikostni razred bo T-cross ponujal zelo bogat nabor varnostnih in asistenčnih sistemov. Med drugim bodo serijsko vgrajeni sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev, sistem za preprečevanje nenamernega zapuščanja voznega pasu ter sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu z opozarjanjem za prečni promet za vozilom. Poleg tega si bo za doplačilo mogoče omisliti prilagodljivi tempomat in asistent za parkiranje.
T-cros bodo začeli proizvajati še letos v Španiji, Južni Ameriki ter na Kitajskem, prodaja pa bo stekla prihodnje leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje