Zunanjost crosstourana izdaja možnost malce robustnejše uporabe vozila. Foto: Volkswagen
Zunanjost crosstourana izdaja možnost malce robustnejše uporabe vozila. Foto: Volkswagen

Enoprostornik je najmlajši prirastek družine, v kateri so letos že predstavili nova modela crosspolo in crossgolf. Crosstouran je največji v trojici in prav tako namenjen tistim, ki z asfaltnih cest radi zavijejo tudi na kakšno slabšo vozno podlago, a dejansko ne potrebujejo štirikolesnega pogona. Avtomobil je nadgrajen s tako imenovanim paketom za slabe ceste, kar med drugim pomeni prilagoditev podvozja in 20 milimetrov več odmika od tal. 17-palčna kolesa videz dvignjenosti še poudarijo, zaradi dodatnih zaščit izpostavljenih robov s plastiko pa avtomobil že na prvi pogled deluje robustneje.

Pri Volkswagnu poudarjajo, da želijo tudi družino cross dvigniti na raven samostojnosti različic Volkswagnovih serijskih modelov GTI in R, ki kupce privabljajo s specifičnimi potrebami in željami.

Crosstouran seveda ni namenjen le privabljanju pogledov zaradi dodatkov na zunanjosti, ampak zaradi svojih tehničnih značilnosti dejansko zagotavlja možnost malce robustnejše uporabe zaradi značilnosti okolja uporabe ali življenjskega sloga uporabnikov.

Za pogon vozila lahko kupci izberejo enega izmed motorjev v ponudbi z razponom moči od 77 do 125 kilovatov (od 105 do 170 KM), posebnež v ponudbi pogonskih agregatov pa je crosstouran ecofuel z motorjem na zemeljski plin. Za sto kilometrov naj bi porabil le 4,8 kilograma plina, ki je spravljen v rezervoarjih pod podom potniške kabine, v kateri je brez sedežev v drugi vrsti še vedno 1.989 litrov prostora za prtljago.


Besedilo: M. Kr.
Foto: Volkswagen