Kot poudarjajo pri japonskem izdelovalcu, bo končna verzija limuzine morala na uradno premiero na prvem trgu počakati še do aprila 2015. Takrat jo namreč nameravajo začeti prodajati na Japonskem. Le nekaj mesecev pozneje pa naj bi uradno pripeljala tudi na evropske in severnoameriške trge.
Kot priporočeno prodajno ceno, brez davkov, omenjajo sedem milijonov jenov, kar je približno 50.000 evrov. Na začetku bo prodaja seveda omejena le na regije z ustrezno infrastrukturno podporo, torej prodajo vodika za polnjenje gorivnih celic, ki proizvajajo električno energijo za elektromotor vozila.
Čeprav je prvotno navdušenje številnih izdelovalcev nad tehnologijo gorivnih celic v zadnjih letih malce zamrlo, pa nad tem načinom oskrbe z energijo nikakor niso obupali. Pri Toyoti že dve desetletji razvijajo vozila na gorivne celice, sistem pa vključuje sklop celic, ki ustvarjajo energijo s pomočjo kemične reakcije med vodikom in kisikom ter jeklenko pod visokim pritiskom s tekočim vodikom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje