Potniki lahko v limuzino life vstopajo ali skozi leva ali skozi desna drsna vrata. Foto: VW
Potniki lahko v limuzino life vstopajo ali skozi leva ali skozi desna drsna vrata. Foto: VW
VW caddy maxy kombi
Zadnja vrata pri kombiju so lahko dvižna ali deljena dvokrilna. Foto: VW
VW caddy maxy
Furgon je bolj za prevoz tovora in manj za prevoz potnikov. Foto: VW

Novi VW caddy maxi je pripeljal k nam v treh različnih izvedbah. Vozilo je v primerjavi z manjšim bratom daljše kar za 47 cm, previs zadaj je večji za 15 cm, medosna razdalja pa meri 3 metre. Že ti podatki govorijo o tem, da vozilo ponuja razkošen prostor – ali za potnike ali za prtljago.

Life
Izvedba maxi life je prava velikoprostorna limuzina – po udobnosti primerljiva z drugimi kompaktnimi enoprostorci, namenjena pa je predvsem prevozu potnikov, ki v zadnji dve vrsti vstopajo skozi leva in desna drsna vrata. Prijetna značilnost je tudi, da ima vsak sedežna vrsta višjo lego kot vrsta pred njo. Tudi če je zasedenih vseh sedem sedežev, ostane še 380 litrov prostora za prtljago. Sicer pa je mogoče drugo sedežno vrsto podreti in zložiti, tretjo pa v nekaj potezah v celoti zgraditi – tako lahko prtljažni prostor povečamo na 1.350 litrov ali celo do 3.700 litrov.

Kombi
Caddy maxi kombi je serijsko opremljen s petimi sedeži, opcijsko pa lahko pridobi še dodatna dva sedeža zadaj. Serijsko je opremljen z desnimi drsnimi vrati, zadnja vrata pa so lahko dvižna ali deljena dvokrilna.

Furgon
Caddy maxi furgon je bil načrtovan za obrtnike, kurirske službe in ponudnike storitev, ki potrebujejo veliko tovorno prostornino. Voznikov in sovoznikov sedež sta od tovornega prostora ločena z masivno in prilagodljivo predelno steno. Kompaktni mali dostavnik ima nosilnost 800 kg, dostop v 4.200 litrov velik prostor zadaj (ki je lahko dolg do 225 cm) pa je mogoč skozi desna drsna vrata ali skozi dvižna ali krilna zadaj.


Vse izvedbe novega VW caddya maxi so lahko opremljene s tremi različnimi agregati: bencinski je 1,6-litrski s 75 kW moči in je v kombinaciji s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, 1,9-litrski 77-kilowatni dizelski TDI je ali s 5-stopenjskim ročnim ali 6-stopenjskim samodejnim DSG, z 2-litrskim 103-kilowatnim motorjem TDI pa ponujajo 6-stopenjski ročni menjalnik. Kot so pestre izvedbe in kombinacije, tako so tudi cene novih caddyev maxi – začno pa se tam nekje blizu 16 tisoč evrov.